luni, 9 ianuarie 2017

Piatra Mare (Canionul Sapte Scari),2 ian.2017

O prima plimbare la inceput de an 2017 pe la pranz ,dupa o noapte geroasa cum deja ne-a obisnuit aceasta iarna foarte rece ,cu zapada putina dar foarte geroasa.Am plecat de la Dambu Morii pe Valea Sipoaia ,pe firul apei treversand apa de nenumarate ori .Ajunsi la intrare in canion am admirat cascadele inghetate apoi ne-am intors la vale si am urcat in poienitele din stanga vaii,la o coliba primitoare unde am gasit si un brad cu dulciuri si globulete.Un loc frumos unde urc des cand ajung aici indiferent de anotimp.

















Un comentariu:

SOVATA (ghiocei-muntele de sare)-PRAID (Canionul de Sare)-MUNTE GORDON (Inima lui Isus),10.03.2024

 De cativa ani imi doresc sa ajung pe Platoul Vartoape in Hunedoara sa vad rezervatia de ghiocei bogati,dar fiind la distanta mare de Brasov...