sâmbătă, 5 noiembrie 2016

Pe KERMEN la Amvon si la Stanca,28 oct.2016.

O drumetie prin Postavaru cu Viorica si Gica intr-o zi insorita de octombrie dar destul de rece prin padure si mai ales sus pe culme .Am urcat de la Scoala 4 pe Kermen si am urcat pe muchia lui pe CG pana la Amvon ,un loc de belvedere pe o stanca.Pana aici a trebuit sa urcam o panta foarte dificila.De la Amvon am urcat in continuare pana am intalnit traseul marcat ce vine din Darste si urca in Postavaru BA.Am mai urcat doua varfuri pe acest traseu apoi intr-o Sea am luat-o la vale spre Racadau pe o poteca facuta de motoare ,nu e traseu marcat aici.Am coborat o panta foarte mare si am ajuns la Stanca descoperita cu trei ani in urma cand am vazut-o prima data adica in 2013.Ne-am cocotat pe ea,acum ne-a devenit familiara de cate ori am vizitat-o! Apoi am coborat pe muchia Racadau pana in vale in Valea Cetatii la locul numit La Iepure.



















Aici lasam muchia marcata si coboram pe nemarcat ,pe Culmea Racadaului pe langa o stanca interesanta ,pe care n-o ratez niciodata cand trec pe aici.Traseul e nou doar pentru Viorica,eu si Gica am mai trecut pe aici.Vom urca pe stanca ,apoi vom cobori in poienita suspendata unde vom face un popas,Aici vine un urs sau poate mai multi,de fiecare data gasesc urme ,de data asta am gasit un culcus facut chiar sub stanca .















Coborand de la culcusul ursului de sub stanca.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...