luni, 7 septembrie 2015

Muntii Fagarasului (Balea Lac-Vanatoarea lui Buteanu-Fereastra Zmeilor),30 august 2015.

A treia tura in Muntii Fagarasului in vara torida 2015.La fel am plecat de sambata din Brasov , pe cand era caldura mai mare ,am urcat pe Transfagarasan pana deasupra Cascadei Balea ,cu Viorica si Marius si pisicuta lor Mita.Ajunsi aici am instalat corturile si am facut o mica plimbare la vale pe sosea dupa apa cat si pe partea opusa unde am gasit afine .Am facut un foc spre seara ,a fost o noapte destul de calda pentru altitudinea si racoarea muntilor Fagarasului,dimineata devreme am urcat la Balea Lac,am lasat masina langa lac iar la ora 8 eram deja in traseu spre Saua Caprei.Traseul a fost :Vf.Vanatoarea lui Buteanu,Vf.Capra,Piciorul Caprei,Fundu Caldarii Caprei,Fereastra Zmeilor din Portita Arpasului ,intorcerea la Balea Lac pe traseul de creasta .





In Saua Capra.
























Pe Vanatoarea lui Buteanu.
















Pe vf.Capra.



Pe Piciorul Caprei.














Caldarea Fundul Caprei.














La Fereastra Zmeilor.





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...