sâmbătă, 7 martie 2015

Postavaru(Poiana Stechil dupa furtuna)8 feb. 2015.

Dupa vantul puternic din noaptea de 31 ianuarie ,care a facut prapad prin padurile din Postavaru si chiar in Brasov si dupa o tura prin Crucur si Kermen,impreuna cu Aurelia am urcat in Saua Tampei din Racadau si am luat-o inspre Poiana Stechil pe traseul BA la o plimbare .In Saua Tampei ne-a intampinat un vant rece si taios.

 Zapada era proaspata si usoara.Imediat ce intram in padure dam de primii copaci doborati de vant peste poteca.








 Mai sus un alt copac cazut la pamant...


 Aici suiera vantul tare.

 Ajunse la bancuta ,ne incalzim cu ceai fierbinte si admiram orasul vechi de la inaltime.




 Potecuta ingusta marginita de braduti .


 De aici, decorul devine tot mai interesant ,pe masura ce luam altitudine.

 Incepe urcusul final spre Poiana Stechil,zona expusa vantului si ca atare incep sa apara tot mai vizibile urmele acestuia ....

 Ditamai fagul rupt precum un vreasc.








 Aici au fost doborati zeci de copaci ,asa ca a aparut o noua poiana langa Poiana Stechil...


 Multe obstacole de trecut,pe deasupra sau pe sub trunchiurile puse la pamant.Ridicandu-ma de sub un trunchi am dat cu capul de un ciot de creanga rupta ,noroc ca aveam o sapca destul de groasa ,tricotata si a mai atenuat impactul ,altfel acolo imi ramanea un smoc de par precum  mistretilor fugari.....







 Aurelia coborand din fag :)))

 S-a dus si marcajul odata cu uriasul brad ce sta sa cada in orice moment.



 Se vede Poiana Stechil.

 Splendoare de iarna ,aici ,in Poiana Stechil.







Aici ni s-a alaturat un drumet solitar care a coborat apoi cu noi .


 La intoarcere in apropiere de Saua Tampei am fost informati de un drumet ca la iesire din padure pasc trei caprioare,asa ca am iesit in liniste si le-am putut surprinde pascand ,dand la o parte cu piciorul stratul usor de nea..Au ramas acolo pret de 10-15 min.,nu s-au speriat de prezenta noastra ,chiar ne-au lasat sa ne apropiem nesperat de mult.Doar ca neavand aparatul foto special pentru asa ceva la mine, nu am reusit sa fac poze bune.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu