vineri, 25 aprilie 2014

Pe Valea Lamba Mare in Postavaru,13 oct.2013.

Am plecat dupa ghebe pe vaile din Timisu de Jos.Dupa esecul din Valea Morii unde am urcat un pic pe traseul Drumul Serpilor dar am coborat rapid si am iesit din valea stramta si umeda lipsita de poteci,am iesit la lumina, adica in Valea Timisului, coborand spre Dambu Morii .Am ajuns la un indicator CA la intrarea in Valea Lamba Mare ce duce in Postavaru ,unde ,pe langa o bisericuta pe stanga si mai sus un cimitir am inaintat pe vale in cautarea ghebelor.




Intrarea in Valea Lamba Mare.
                                                        














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...