duminică, 14 octombrie 2012

Colfosco-Val Pusteria-Dobbiaco-Lago di Dobbiaco,5.09.2009.


Plecam de dimineata din Colfosco din Val Badia spre Dobbiaco un frumos orasel asezat in Val Pusteria de unde intram in  Val di Landro ,cu intoarcere in Colfosco prin Cortina d'Ampezzo.In stanga vedem Cima Nove la intrare in Val di Landro.
Ne oprim langa Lago di Dobbiaco,unul dintre cele mai frumoase lacuri, dupa umila mea parere  din Dolomiti.Binenteles ca inca nu le-am vazut chiar pe toate ...ar mai fi de vazut Lacul Sorapis...
Inaintam spre Misurina ,aici ne oprim pentru un mic popas,si admiram muntele Cristallo care parca incearca sa ne blocheze inaintarea  prin amplasarea sa impetuoasa de-a curmezisul soselei din unghiul acesta .Pe partea stanga la cateva zeci de metri sta ascuns Lacul Landro ,de a carei existenta nu stiam la momentul respectiv,asa ca nu l-am vazut!

Pozele s-au incarcat in sens invers cronologic.
Asa lucreaza site-ul !
  Muntele Cristallo in Vale Di Landro.


Se vad Tre Cime di Lavaredo de aici.
Lago di Dobbiaco,Val di Landro.



Lago di Dobbiaco si Val di Landro




Elio,Mirella,Franco si Fiorenta,Ugo era fotograful.


Amicii mei italieni:Ugo,Mirella,Elio,Fiorenta si Franco.





Frumoasa Vale di Landro.

Muntele Cima Nove.


Lacul pe Fiume Rienza in Val Pusteria


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...