luni, 4 septembrie 2023

Manastirea VARADIA-Manastirea Sag Timiseni,12.05.2023

 Pana sa ajungem in Oravita ne-am oprit in LESCOVITA pe malul NEREI, am traversat pe jos podul peste Nera.Batea un vant puternic ce prevestea vremea rea ce avea sa vina!






A urmat Naidas ,punct de frontiera ,apoi Oravita unde nu ne-am oprit,am trecut altadata pe aici.

Am ajuns la Varadia,Caras-Severin, unde am vizitat  Manastirea Pogorarea Sfantului Duh,care era in renovare!
















Apoi trecem prin Moravita iar inainte de a intra in Timisoara ne abatem spre Sag-Timiseni sa vedem manastirea de aici.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...