luni, 4 septembrie 2023

In DIVICI,cautand BUJORII,11.05.2023

 Din Moldova Noua am trecut prin Moldova Veche ,Pojejena cu cateva sate ale ei,ne-am oprit in satul Divici sa cautam bujorii banateni !Am intrat pe o vale din ce am inteles eu ca pe acolo se ajunge la ei,aici drumul se infunda,am tot facut drum inainte si inapoi pe soseau principala dar nu am gasit niciun indicator,nici macar un drum de acces spre stanga unde se presupune ca ar fi rezervatia.Care rezervatie ca nu exista asa ceva!

In final ne-am dat invinsi si am intrebat un localnic care ne-a lamurit cum vine treaba cu bujorii! Ei exista ,dar sunt departe si fara cineva care cunoaste locul nu poti ajunge pentru ca nu este niciun indicator dupa care sa te poti orienta.Asa ca nu avem nici-o sansa sa-i gasim si plecam inainte sa cautam un loc de campare.Tin sa precizez ca pe Clisura Dunarii a batut vantul teribil de tare.Urcam pe un deal si aici vantul te da jos din picioare.Viorica e hotarata,ea vrea sa intinda cortul,eu nici nu ma gandesc sa incerc.Ei sunt foarte hotarati si vor sa infrunte vantul,dar de data asta a castigat vantul,le-a ridicat cortul pe sus ca deabia au reusit sa-l mai stranga.Ne-am urcat in masina si am coborat in sosea.Am mers inainte spre Bazias si am ochit o parcare pe malul Dunarii sub niste salcii uriase.Am zis ca aici e loc bun de campat si asa a fost doar ca toata noaptea salciile au facut un zgomot ingrozitor in bataia vantului,scartaiau de parca urmau sa se rupa,sa cada pe noi.Toata noaptea nu am dormit ,am ascultat ,,cantecul,,salciilor si al Dunarii,dar macar am fost in siguranta in cort.

Dimineata am plecat mai departe spre Bazias,Timisoara.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...