sâmbătă, 8 aprilie 2023

Racadau-Poiana Stechil-Pietrele lui Solomon,10.11.2022

 A venit Dan in Brasov sa facem o drumetie prin zona,sa profitam de vremea buna a acestei toamne.Mi-am zis sa-l duc pe un traseu nou nemarcat cu plecare din Racadau.Am urcat de la punctul numit La Iepure pe vale in sus de unde plecam in drumetie.Doar ca planul meu nu a functionat deoarece am gresit intrarea,am luat o vale mai jos decat pe cea care trebuia sa urcam.Oricum tot in directia respectiva ne ducea doar ca a trebuit sa iesim din vale pe o panta foarte abrupta care ne-a epuizat maxim.Am realizat ca am gresit traseul ,am ajuns pe o muchie pe care am urcat fix in Poiana Stechil.Din Poiana Stechil am coborat la Pietrele lui Solomon pe o muchie tare frumoasa tot nemarcata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...