sâmbătă, 8 aprilie 2023

Pe traseul Crucur din Postavaru,19.01.2023

 Pe un vant puternic am plecat cu Dan pe un traseu in Postavaru.Am plecat din Noua de la Gradina Zoo pe marcaj BR .Am iesit in muchie unde am intrat in traseul BA care pleaca din Darste si ajunge in Postavaru. Am urmat acest traseu care urca sustinut apoi urmareste Valea Varna ocolind un varf ca apoi in urcare sa intalnim marcajul TG pe care am coborat in Noua pe Muchia Piscul Lung.Am facut cam 12 km in total,acum il parcurg a treia oara!


Am urcat pe traseul marcat cu rosu ,albastru si coborarea pe galben.














































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...