joi, 12 august 2021

Cheile Stanii din Ciucas,2021.

 Cheile Stanii le-am parcurs in coborare ,urcand pe Paraul Alb din Valea Stanii.
























Aici ajungem in saua cu un lac mic in stanga iar noi vom cobori pe valcelul din dreapta in Valea Stanii pe firul apei prin chei.Acolo ,la intrare ne prinde ploaia,ne punem pelerinele si stam sub niste brazi asteptand sa se opreasca ,se mai potoleste un pic asa ca o luam la vale .In chei apa devine tot mai mare,pana la iesire din chei suntem cu apa in bocanci si plini de noroi.








Asa am incheiat drumetia de azi in Ciucas,pe ploaie ,dar si asa a fost faina!E a doua drumetie anul acesta in Ciucas,pe ploaie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...