marți, 31 august 2021

Cascade pe Valea Marii si Lazarului din Retezatul Mic,2021.

 Pe Valea Marii se ajunge din Campul lui Neag,traseu semnalizat corect la sosea, destul de usor cu masina pe un drum forestier.la capatul lui e o parcare,din parcare relativ aproape se intra in dreapta pe Valea Marii,cascadele fiind aproape de la bifurcatie,ultima cascada fiind spectaculoasa,iar in stanga pe Valea Lazarului,traseul e mult mai lung,mai dificil ,iar cascada mai putin spectaculoasa decat cea din Valea Marii!







Cascada Mica de pe Valea Marii.







Cascada Mare de pe Valea Marii.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...