sâmbătă, 20 octombrie 2018

Dealul Sasului-Valea Urdii(jud.Arges),14.10.2018

M-am alaturat unei echipe de camminatori prin Spania si Portugalia adica Viorica,Marius si inca doua persoane , implicati in stabilirea traseului viitorului Cammino in Romania.Am plecat din Dealul Sasului spre Bran ,pentru a gasi calea cea mai sigura de sparcurs pe jos care sa evite soseau nationala pe cat posibil.Asa ca din Dealul Sasului am luat-o pe o scurtatura prin padure de unde am coborat evident tot in DN 73 aproape de localitatea Valea Urdii pe care apoi am parcurs-o pe asfalt pana la Fundata.
 Dealul Sasului.

 Piatra Craiului .

 Piatra Craiului.

















 Valea Urdii.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...