miercuri, 5 septembrie 2018

Retezat 5 (Bucura-Carnic),8.08.2018

Am plecat mai devreme de la Bucura ,colegii mei nu erau gata,am luat-o incetisor la deal.Acelasi rucsac greu dar de data asta aveam de urcat doar pana in Curmatura Bucurei.De acolo urma doar sa cobor ...Nu stiu cum se face ca nu mai sunt ajunsa din urma decat la Gentiana.De aici cu Gica facem alt traseu ,pe la cabana Pietrele unde mancam ceva cald.Iau o ciorba de fasole verde,la 10 lei dar care a fost sub orice critica,o zeama chioara fara gust  .Gica e in avantaj ,mancand o omleta din doua oua.Coborand ne abatem pe la cascada Lolaia dupa care ajungem si noi la Carnic,unde campam la o cabana.































 Jandarmi montani care ne-au incasat taxa de vizitare .




 Cea mai proasta ciorba pe care am mancat-o vreodata !Apa chioara cu cateva legume terciute si 3-4 pastai,fara smantana,fara gust ,la 10 lei.





 Nu e trucaj.
 Cascada Lolaia.

 Am campat peste noapte la cabana din Carnic,de unde dimineata am plecat spre Gura Apelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...