duminică, 23 septembrie 2018

Pe Politele Martoiului,Piatra Craiului,9.09.2018

Tura asta e a doua pe Martoiu trasa la indigo,cu vreme capricioasa,cu ceata si ploaie marunta ,rece,dupa cea din 2016.Plecam din satul Pestera ,via Poiana Joaca,La Table .Ne aprovizionam ,unii,cu apa de la izvorul dinspre Grind,apoi urcam prin Poiana Vladusca .Intram in Sistoaca lui Vlaicu,abrupta ,plina cu pietre si ajungem sub peretii stancosi pe Politele Martoiului.Aceasta sistoaca a fost cel mai urat traseu pe care l-am parcurs vreodata,practic nu gaseam un loc drept unde sa incapa talpa bocancului!.Aici ,cautam poteca la dreapta,in final o gasim mai jos,pe care ajungem in Valea Martoiului.Vremea e foarte rece,ne ploua in repetate randuri,imi ingheata mainile si picioarele(bocancii mei nu erau pentru o astfel de vreme).Ceata vine peste noi in valuri ,asa ca decidem sa coboram ,nici vorba sa putem urca in creasta pe o astfel de vreme! Vom cobori pe Valea Martoiului,trecand pe langa un izvor amenajat pentru adaparea animalelor.Valea devine tot mai stramta si plina de vegetatie ,basca copaci doborati de vant pe care trebuie sa-i escaladam.Ajungem la traseul marcat TR ,parasim valea si il vom urma pana la Table traversand o poiana ,apoi poiana Vladusca.De la Table urcam in Saua Joaca si inapoi la Pestera.Participantii la tura de azi au fost :Viorica,Marius,Dan,Ileana,Tomi,Irenke si Gheza.Sper ca a treia oara cand vom aborda acest traseu sa avem noroc de vreme buna ,sa potem urca in creasta !





























































Aici avem traseul parcurs ,track realizat de Dan Petrescu.Multumiri !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...