marți, 8 noiembrie 2016

Prin satele Magura si Pestera din jud.Brasov,2 nov.2016.

O plimbare prin satele Magura si Pestera intr-o frumoasa zi de toamna.Am lasat masina in Prapastii si am iesit pe o potecuta in satul Magura langa niste case ,unde am intrat pe un drum care se termina mai sus la ultima casa.De aici am luat-o prin gradini si am nimerit in ograda unui localnic unde era curtea plina de coroane,murise cineva aici.Am ezitat sa trecem prin curte ,Viorica a luat-o la vale pentru a ocoli casa,dar apoi la insistenta mea s-a intors si am trecut prin gradina casei ,nu aveam alta varianta.De aici am iesit in drumul principal al satului pe care am urcat pana deasupra Prapastiilor.De aici am continuat urcarea spre Pestera de unde am coborat pe langa manastire ,am traversat valea si am urcat pe celalalt deal ,apoi pe drumul de acces am coborat pe culmea dealului pana la niste case parasite.De aici am coborat direct in vale printre copaci ,am intrat in drumul ce vine de la manastire spre Magura apoi am coborat in Prapastii prin curtea unui alt localnic.Am ajuns la Fantana lui Botorog de unde am luat apa.Era deja intuneric ...






































































































Un comentariu:

  1. Toamna se imbina cu iarna in peisaj: pomi colorati si muntii albiti pe creste. Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...