vineri, 25 noiembrie 2016

Prin Postavaru(Noua-Crucuru Mic-Piscu Lung-Noua),18 nov.2016.

O iesire din casa in natura chiar daca vremea era urata,pe la pranz,care  s-a transformat intr-o drumetie adevarata pana la urma.M-am intalnit in Noua cu Viorica si Gica,pana a venit Viorica ,eu si Gica am dat o tura lacului ,apoi am urcat direct in culme in traseul marcat BA ce pleaca din Darste si ajunge in Postavaru.Ceata ne urmareste si pe culme multa vreme .Trecem de bancute si Viorica are chef de drumetie mai lunga,eu voiam sa coboram de aici ,inapoi in Noua (La Caciula),ii explic ca traseul e lung pana la alta posibilitate de coborare din creasta Crucuru Mic.Eu mai parcursesem acest traseu de doua ori,Viorica era prima data aici.In fine ,fac voia ei si incepem urcusul sustinut spre vf.Crucuru Mic.Ocolim varful pe dreapta ,pe curba de nivel deasupra Vaii Varna,unde mergem pe urmele ursului inainte ,ajungem intr-o sa si urcam panta mare  pana la locul de intalnire a Piscului Lung pe care vom cobori in Noua,marcat cu BG.Noi sus pe culme ne-am putut bucura de soare cateva ore  pe cand jos ,Brasovul  era acoperit de marea de nori ,se vedea doar turnul CET-ului din oras.




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...