vineri, 14 octombrie 2016

Pestera Rasnoavei - Bisericuta Paganilor,9.10.2016.

O duminica mohorata si rece ,un traseu pe munte nu prea ne facea cu ochiul asa ca ne-am decis sa iesim undeva pe aproape.Si pentru ca trecusem odata pe langa Pestera Studentilor fara sa stiu de existenta ei ,ne-am decis s-o cautam astazi .Asa am abordat traseul din Valea Carbunari din Rasnov.Am lasat masina in parcare si am urcat in muchia dealului din stanga.Am iesit in traseul marcat in Poiana sub Padina.Aici se intalnesc mai multe trasee marcate;doua ce urca din Rasnov si mai sus se despart in alte doua,unul spre Poiana Brasov in stanga altul in dreapta ce ajunge la Bisericuta Paganilor.Noi urmam traseul BA si ajungem la Pestera Rasnoavei (Cerna Deal),pe care o mai vizitasem cu doi ani in urma ,doar cativa metri de la intrare ,nu aveam lanterna.Vis a vis de aceasta am gasit intrarea  de aceasta data in Pestera Studentilor.Apoi am intrat si vizitat cu atentie Pestera Rasnoavei pana la cablul ce face posibila coborarea printr-o galerie verticala de cativa metri .De aici am urcat la Bisericuta Paganilor .Ne-am intors pana in Poiana sub Padina de unde am urmat culmea dealului pana in poienile cu stejari de unde am coborat in vale.





























































Un comentariu:

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...