marți, 17 mai 2016

Postavaru (Pietrele lui Solomon),12 mai 2016.

Adesea vin aici in cursul saptamanii cand vreau sa stau singura in liniste sa ascult trilurile pasarelelor si sa admir florile superbe ce cresc pe varful acestor stanci.Azi am venit sa admir irisii (Iris aphilla) si garofitele de stanca ,dar care inca nu au inflorit.Imi place sa stau la inaltime ,sa privesc departe peste varful copacilor!Voi cobori de pe aceasta stanca  si voi urca pe cea din fotografia de mai jos,pe care am urcat si asta iarna prin zapada pana la genunchi.De acolo se vede Valea cu Apa si imprejurimile.


 Iris aphilla.


 Erysimum odoratum.
 Garofita alba de stanca (dianthus montanum)abia inflorita.

 Sempervivum ruthenicum.
 Vincetoxicum hirundinaria, iarba fiarelor.
 Valeriana montana.
 Multe soparlite .
 Rucsacul meu in varf,eu coborand pe o muchie.
 Erysimum odoratum.
 Vincetoxicum hirundinaria, iarba fiarelor.
 Dianthus montanum.

 Grota de la baza stancii.



 Am coborat pe niste stanci laterale,unde am avut o tresarire la vederea unor haine la baza peretelui....Altadata am gasit aruncata o plapuma, pe cealalta culme laterala !!!!!!!!Se vede ca locul e frecventat !

 Stellaria nemorum.


 Mi-a atras atentia acest porumbel alb , deoarece, sus pe cea de a doua stanca ,am gasit fulgi albi de porumbel ,pesemne ca fusese vanat de o rapitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...