vineri, 1 ianuarie 2016

Piatra Craiului,la cabana Curmatura,27 dec 2015.

O ultima tura montana in 2015.Dimineata destul de rece chiar geroasa,cu temperaturi negative si o ceata de nu se vedea nimic in jur,am plecat din Brasov spre Zarnesti.Treptat ceata se ridica si Piatra Craiului apare scaldata de soare in toata splendoarea ei.Ajungem la Fantana lui Botorog unde lasam masina ,printre zecile de masini parcate aici deabia ca mai gasim un loc.Foarte multi turisti azi au luat cu asalt acest traseu iar mai tarziu la cabana Curmatura nici ca mai gaseai un loc pe langa cabana sa stai la soare.Incepem urcusul prin padure ,de la frigul de jos ,aici e foarte bine deja soarele ne incalzeste pe langa incalzirea data de urcus.Multa lume pe poteca,unii mai gafaind ,altii zburdand ,taind curbele...Iesim in Poiana Zanoaga ,facem un mic popas pe niste stanci la soare.Aici bate din cand in cand un vant destul de rece altfel ca m-am dezbracat de geaca de cateva ori.Strabatem poiana de unde vedem muntii din jur pana departe avand parte de o zi superba ,cu atmosfera clara si soare de toamna tarzie.Pana si banutii si papadiile au inflorit ,acum la sfarsit de an.Ajungem la cabana unde e atata lume ce profita de vremea superba.Nu gasim loc la masa,asa ca vom cobori pe panta din fata cabanei.Viorica si Marius vor urca pana la Belvedere ,eu raman pe langa cabana.Apoi vom cobori la Fantana lui Botorog si vom urca in satul Magura pentru a prinde asfintitul de sus.Prindem ultimile raze de soare pe Bucegi,apoi vom cobori in Moieciu de Jos de unde vom reveni la Brasov.





































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...