sâmbătă, 18 februarie 2012

Moieciu de Jos-Magura,jud.Brasov-martie 2011.


 O plimbare scurta ,intr-o zi senina de sfarsit de iarna pe DN 73 ce trece prin Moieciu de Jos,facand legatura Branului cu Campulung Muscel,urcand in prima sepentina ,loc de unde se deschide o ampla panorama a zonei cu Bucegii de  o parte ,Piatra Craiului de alta parte si chiar pana in Postavaru si Piatra Mare;cu dealuri ,case izolate,clai de fan si adaposturi pentru animale ,pete negre pe albul  imaculat al zapezii.




























































































Un comentariu:

  1. foarte fotogenica zona, indiferent de anotimp! un loc unde de fiecare data te simti ca ptr prima oara :)

    RăspundețiȘtergere

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...