vineri, 12 septembrie 2014

Postavaru(Noua-Kermen-Racadau)6 septembrie 2014.

Drumetie in Masivul Postavaru,intr-o frumoasa zi de toamna cu amica mea .Am urcat din cartierul Racadau pe traseul turistic CG ce urmeaza Culmea dealului Kermen inspre vf.Postavaru prin Crucuri.Din frumoasa culme ingusta am coborat pe o vale care s-ar parea ca se numeste Valea Putreda dupa unele harti  ,pe un drum forestier pe unde s-au dus copacii taiati ,am ajuns langa Fabrica de medicamente Europharm si de aici inspre Noua treversand Valea Plopilor.Traseul parcurs redat mai jos.

Am gasit ciuperci ciudate se numesc  Xylaria polimorpha.

Am gasit si o poienita pe un varf al culmii de care nu stiam.
 Inaintand pe drum un loc de unde zarim Tampa.
 Langa poienita din culme un drum splendid.
O alta ciuperca interesanta. Exidia glandulosa
 De aici din culmea ce arcuieste spre stanga si incepe adevaratul urcus spre Crucuri,am  inceput sa cobor spre Noua.
 Am gasit Piciorul Caprioarei sau Macrolepiota procera,o ciuperca foarte gustoasa.

 Asa arata drumul spre culme.
...si asa la vale,mergem pe urmele lasate de copacii dusi pe aici.
 Aici apare alt drum pe partea dreapta.


 De aici la vale drumul este amenajat ,pietruit.
 Mai jos dam de captarea izvoarelor la Izvorul lui Honterus.apoi trecem pe langa Europharm si fostul Grup Scolar Autocamioane Brasov,pe  dreapta  tot inainte...

 Drumul serpuieste taind dealul .

 Si ajungem aproape de Valea Plopilor unde o padure tanara a fost desfintata,pusa la pamant .




 Intersectia cu Valea Plopilor.



Un comentariu: