luni, 7 februarie 2011

Bucegi (Malaiesti),25 iulie 2010.

 Dimineata dupa o noapte de nesomn la cabana.Seara am stat la foc de tabara,chitara,cantece de munte.Apoi totul s-a mutat in cabana,era dupa miezul noptii si inca era zgomot....se mai gasea cate unul care nu era obosit....Si daca nu s-ar misca nimeni si tot n-as putea dormi la cabana.Am avut de toate: frig pe o parte,cald pe alta,mai venea cate unul sa caute un pat la lumina frontalei,Dani ,langa mine nu dormea,asculta muzica in casti,apoi a inceput ploaie torentiala cu tunete si fulgere de se zguduia cabana,a trebuit sa cautam  toaleta prin ploaie la frontala si am dat peste un caine furios ca l-am deranjat ,n-am dormit nici macar cinci minute,e un chin sa stai toata noaptea cu ochii inchisi sa te prefaci ca dormi.
 Cu o zi in urma ne gandeam sa urcam prin hornuri sus pe platou pana la Omu.Dar ploaia de astanoaptea  si norii inca persistenti  deasupra vaii ne-au determinat sa ne schimbam planurile,asa ca am ramas in Valea Malaiesti urcand pana aproape de hornuri,admirand frumusetea caldarilor , cu minunatele flori de munte si blocuri de stanca .



 In caldarea de unde incepe traseul  Brana Caprelor din Bucsoiu.
 In cea de a doua caldare ,admirand Hornurile.
 Si daca tot n-am reusit sa ne cataram pe stanci mai serioase,am gasit un bolovan.:)

 Tare frumos aici sa tot stai sa admiri peretii stancosi,te mai sui pe un bolovan din asta ..

 O poza cu Hornurile Malaiesti.
 Gasca sus pe bolovan :)))
 O poza de familie,mama,fiul si nora.
 Spre cabana.


 E pentru prima data cand gasesc flori de colt.Chiar vorbeam cu Silviu ca n-am vazut flori de colt pana acum pe munte,in acel moment imi indrept privirea spre marginea potecii si ce zaresc.......flori de colt.....incredibil!
 In cateva minute se ridica negura spre cabana,spre valea Glajariei nu se mai vede nimic.Coborarea pe Glajarie in postarea ce urmeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu